skip to Main Content

Elustiilikoolitus “Loomine ja tervis – kaalulangetamise eri” Tallinnas algusega 14. oktoober kell 18.00

Kuidas langetada kaalu ja hoida lisakilod igaveseks eemal?

Kas oled jätnud sõpradega veekeskusesse või randa minemata, sest häbened oma keha? Kas riidepoodi sisenemine tekitab sinus pinget ja selle õige suuruse leidmine on pikk ja piinarikas proovimiste jada? Kas kutse pidulikule sündmusele tekitab sinus pinget?

Tervisliku kaalu saavutamine läbi tervisliku elustiili annab sulle positiivseid emotsioone, tõstab akadeemilist võimekust, parandab töötulemusi ja muudab puhkamise nauditavamaks. Tahad jälle minna sinna, kuhu varem ei tahtnud ja teha seda, mida varem ei julgenud. Hästi istuvate riiete leidmine ei ole sinu jaoks enam probleem ja sa tead, kuidas peolauas toiduga piiri pidada.

Kas oled üritanud üleliigsetest kilodest vabaneda ja tervislikumalt toituda?

Mõned meist võivad süüa mida tahavad, ilma et peaks liigse kaalu pärast muretsema. Teised peavad aga teadlikult pingutama, et mõnestki lisakilost vabaneda. Miks see nii on? Kuidas püsida heas vormis ilma sellele pidevalt mõtlemata? Kuidas isud kontrolli alla saada? Need on mõned küsimustest, millele koolitusel vastust otsime.

Kindlasti oled kuulnud soovitust, et kaalu langetamiseks tuleb rohkem kaloreid kulutada, kui sa tarbid. See on idee, mida on õpetatud tuhandetele kaalulangetajatele juba aastaid. Kuigi põhimõtteliselt on see õige, siis ainult sellest ei piisa. Kõik kalorid ei ole võrdsed ja kõigil meil ei ole sama tüüpi kehad. Pead teadma, mida su keha vajab ja kuidas ta erinevatele toitudele ja füüsilisele aktiivsusele reageerib. See, kui hästi meie keha funktsioneerib ja kui pikalt meid teenib, sõltub suuresti “kütuse” kvaliteedist, mida kasutame.

End tõestanud protsess ja meetodid

Koolitusel anname sulle läbi proovitud ja kõige paremini töötanud kaalu langetamise meetodid ja tervisliku toitumise nõuanded. Saadud info põhjal oskad teha valikuid, mis võimaldavad sul rohkem süüa ja vähem kaaluda (või ka rohkem kaaluda, kui su eesmärk on kaalu tõsta). Lisaks paraneb sinu üldine tervis ja enesetunne.
Vaatame lähtuvalt sinu keha tüübist läbi terve hulga soovitusi tervisliku kaaluni jõudmiseks ja selle hoidmiseks. Et saaksid teha teadliku valiku, mida teha ja mida tegemata jätta.

Kellele koolitus on mõeldud?

Heitunu
Oled kõikvõimalikke dieete, tablette ja rasvapõletajaid proovinud, kuid miski ei tööta. Tunned, et pelgalt hingamine lisab kilosid. Soovid saada uut indu ja usku, et kergem elu on võimalik ning leida üles komistuskohad, mille taga edu kinni on.

Entusiast

Sul on õnnestunud püsivalt kaalu langetada, kuid “õnnest” on puudu need viimased kolm “kangekaelset” kilo, mis ei taha kuidagi alla anda. Soovid leida tõhusamaid nippe ja soovitusi, kuidas veel tervislikumalt toituda ja juba saavutatut hoida.

Segaduses

Oled kaalulangetamise ning tervisliku toitumise kohta juba mõndagi õppinud ja võibolla ka katsetanud, kuid oled segaduses ning vajad selgust, mida uskuda ja mida ignoreerida. Kaalulangetamise soovitusi ja lähenemisviise on erinevaid ja kohati ka vastuolulisi. Kerge on segadusse sattuda. Soovid selgust ja suunda edasiliikumiseks.

Kõhna

Kõik räägivad ainult kaalu langetamisest aga sinul oleks vaja hoopis kaalu tõsta, et sõbralikum ja tervem välja näha. Võimalik, et sind kimbutavad ka mõned tülikad tervisemured, nt liigeste valu, refluks, pidev nohu, sagedad külmetushaigused või energia puudus. Soovid oma toidulauda tervislikumaks muuta, parem välja näha ning tervem olla.

Millest täpsemalt juttu tuleb?

  • Miks on mõned inimesed ülekaalulised, teised aga saledad?
  • Kas su kehakaalu kontrollivad su geenid või keskkond?
  • Kas söömiskäitumist juhib su keha või su tahe?
  • Kuidas süüa rohkem ja samas kaaluda vähem?
  • Kuidas isusid taltsutada?
  • Milliseid toite tuleks kindlasti vältida ja milliste tarbimist piirata?
  • Kuidas halbu harjumusi headega asendada, et ei peaks ennast teadlikult kogu aeg piirama, vaid teha häid valikuid automaatselt?
  • Kuidas kaitsta ennast kaotatud kilode tagasitulemise eest?
  • Kuidas puhkus, suhted ja hoiakud meie kehakaaluga on seotud?
  • Kui palju ja millist füüsilist aktiivsust oma ellu lisada, et see toetaks maksimaalselt sinu kaalu eesmärke?
  • Kuidas langetada peolauas võimalikult tervislikke valikuid?

Proovime läbi erinevaid retsepte, et leida see õige, mis just sulle maitseb ja on samas ka tervislik. Võimalus mõõta keha rasvaprotsenti ja arvutada kehamassiindeks. Jätame aega ka Sinu soovide jaoks, et saaksid vastused oma küsimustele ja murekohtadele.

Koolitaja

Koolitajaks on hea huumori poolest hinnatud koolitaja ja koots Allan Randlepp, kellel on hulgaliselt konkreetseid nõuandeid, mida saad kohe kasutama hakata. Allanil on laialdased teadmised tervislikust toitumisest ja elustiilist.

Allanil on tulnud ülekaaluga võidelda nii nooruki kui ka täiskasvanu eas. Oma rekordkaalust normaalkaaluni jõudmiseks tuli tal vabaneda rohkem kui 20 kilost. Need võitlemised ei ole alati kerged olnud. On tehtud hulgaliselt vigu ja kogetud ebaõnnestumisi, mida sinul on võimalus vältida.

Hind ja registreerumine

  • Soodushind 15 eurot (tavahind 120 eurot), kehtib kuni 12. oktoobrini (k.a.). Hind sisaldab loenguid, rühmatöid, grupi kootsingut.
  • Kohtade arv on piiratud, koolitusgrupi suurus on maksimaalselt 20 inimest, et jääks aega sinu väljakutsete ja küsimustega tegelemiseks.
  • Lisaks saab iga osaleja ühe individuaalse kaalulangetmise kootsingusessiooni tasuta (tavahind on 40 eurot).
  • Teise soodustusena saab iga koolitusel osaleja osaleda kaalulangetamise toetusgrupis kaks kuud tasuta (tavahind 5 eurot kuus).

Koolituse aeg ja koht

  • Koht: Terve Elu Keskus (Tondi 26, Tallinn)
  • Aeg: Alates 14. oktoobrist esmaspäeva õhtuti kell 18.00 kuni 19.30

Loengute ajad:

  1. loeng 14. oktoober 2019
  2. loeng 28. oktoober 2019
  3. loeng 11. november 2019
  4. loeng 18. november 2019
  5. loeng 25. november 2019
  6. loeng 2. detsember 2019
  7. loeng 9. detsember 2019
  8. loeng 16. detsember 2019

Koolitaja

Elustiilikoolitus “Loomine ja tervis” Kuressaares algusega 10. oktoober kell 18.00

8 sammu elustiili parandamiseks

Sõltumata sellest, kas sa tahad saada tugevamaks, parandada akadeemilist võimekust, kaotada kaalu, parandada karjääri võimalusi või vähendada mõne haiguse tõenäosust — tuleb sul suure tõenäosusega teha muudatusi mitmetes elu valdkondades.

“Terve” olemine sõltub paljudest teguritest: sinu geenid, toitumine, trenni rutiin, hoiakud ja valikud, kui mainida mõningaid. Kuigi me ei saa muuta oma geene, saame mõjutada paljusid muid valdkondi, millest meie tervis ja heaolul sõltuvad. Keskendudes väikestele muutustele toitumises, aktiivsuses ja muudes elu valdkondades, saame mõjutada oma enesetunnet märkimisväärselt.

Üha rohkem ja rohkem uuringuid viitab sellele, et pika ja tervelt elatud elu võti peitub milleski, mida eksperdid nimetavad “elustiili meditsiiniks” — väikesed muudatused toitumises, aktiivsuse ja stressiga toimetulemises.

Et aidata sul see teadmine praktikasse panna, kutsun sind elustiilikoolitusele “Loomine ja tervis”.

Millest täpsemalt juttu tuleb?

LOOMINE JA TERVIS on tervisliku eluviisi programm, mis on keskendunud kaheksale sammule tervema ja õnnelikuma elu suunas.

Kursus on välja töötatud Florida haigla arstide poolt ja rajaneb teaduslikele uuringutele tervisest ja haiguste ennetamisest.

Koolitus vastab küsimustele:

  • Kuidas vältida haigusi?
  • Kuidas ärgata reipana?
  • Kuidas olla tugevam nii vaimselt kui füüsiliselt?
  • Kuidas vältida läbipõlemist?
  • Kuidas tõsta akadeemilist võimekust?
  • Kuidas saavutada ideaalne kehakaal?

Koolitaja

Koolitajaks on hea huumori poolest hinnatud koolitaja ja koots Allan Randlepp, kellel on hulgaliselt konkreetseid nõuandeid, mida saad kohe kasutama hakata. Allanil on laialdased teadmised tervislikust toitumisest ja elustiilist.

Hind ja registreerumine

  • Soodushind 15 eurot (tavahind 120 eurot, toetab Kuressaare Adventkogudus)

Koolituse aeg ja koht

  • Koht: Kuressaare Päevakeskuses, Tolli 9
  • Aeg: Alates 10. oktoobrist neljapäeva õhtuti kell 18.00 kuni 19.30

Loengute ajad:

  1. Kuidas teha tervislikke valikuid? (10.10)
  2. Kuidas võita väsimus? (17.10)
  3. Kuidas keskkond minu tervist mõjutab? (31.10)
  4. Aktiivsus – pika ja terve elu võti (7.11)
  5. Kuidas jääda tervislikuks ja mitte naasta vanade harjumuste juurde? (14.11)
  6. Suhted – kas tervise või stressi allikas? (21.11)
  7. Kuidas saab pessimistist optimist? (28.11)
  8. Kuidas ohutult tervislik kehakaal saavutada? (5.12)

Koolitaja

Back To Top