fbpx
skip to Main Content
Toitumise Hindamine

Toitumise hindamine

Toitumise hindamise test

Test on koostatud myllh.org © 2016 LifeLong Health testi põhjal. Kõik õigused kaitstud.

Hommikusöök

Kui tihti sa sööd hommikusööki?
Hommikusöögina läheb arvesse toidukord enne 11.00.

Täisteraviljad

Mitu portsjonit päevas sööd täistera leiba, täisterasepikut või täisteravilja (kaer, tatar, pruun riis, kinoa, amarant jne)?
1 portsjon = 1 viil leiba või sepikut, 1dl või 100 g keedetud teravilja.

Puu- ja juurviljad

Mitu portsjonit päevas sööd? 1 portsjon = 1 keskmine puuvili või 100 g värskeid puuvilju, marju või köögivilju, 50 g kuumtöödeldud aedvilju.

Võileivamäärded ja muud rasvained

Milliseid määrdeid ja toidurasvasid sa tavaliselt tarbid?

Liha ja valguallikad

Millist liha ja teisi valguallikaid tavaliselt tarbid?

Piimatooted

Milliseid piimatooteid sa tavaliselt tarbid?

Kaunviljad

Kui tihti tarbid kaunvilju, sh ube, herneid, kikerherneid või neist tehtud määrdeid nagu hummus või oapasteet?

Pähklid ja seemned

Kui tihti tarbid erinevaid pähkleid ja seemneid? (seemneleib ja nutella ei lähe arvesse :))

Sool ja soolased toiduained

Kui palju tarbid soola ja väga soolaseid toiduaineid (nt soolaga või, soolakala, soolased pähklid, kartulikrõpsud jne)?

Kõrge glükeemilise koormusega toidud

Kui tihti sööd valget saia, suhkrustatud hommikuhelbeid, saiakesi, kiirnuudleid, valget riisi, sushit, kartuliputru ja kiirtoitu?

Karastusjoogid ja maiustused

Kui tihti tarbid karastusjooke, jogurtijooke, limmonaade, jäätist, kommi, kohukesi, kooki, suhkrut, moosi ja teisi magusaid toite?

Kehamassiindeks (KMI)

Arvuta oma KMI või mõõda vööümbermõõt.
Valem: KMI = kehakaal (kg) / pikkus (m) / pikkus (m)

Füüsiline aktiivsus

Mitmel päeval nädalas oled vähemalt 30 minutit füüsiliselt aktiivne?
Nt käid jooksmas, kõndimas, jalgrattaga sõitmas, tantsimas, matkamas või tegeled aiandusega. Sellise tegevusega võiks saada nö naha soojaks või kergelt higiseks.

Vesi

Mitu klaasi vett sa päeva jooksul tavaliselt jood?

Sisesta oma kontaktandmed
Saadame sinu testitulemused sulle e-postiga. Me ei kasuta su kontaktandmeid muuks otstarbeks ega edasta kolmandatele isikutele.

Eesnimi
E-mail

Telli tervisliku eluviisi nipid oma postkasti

Internet on täis infot toitumisest ja tervisliku eluviisi soovitustest. Kuid mitte kõik ei ole sulle kasulikud - toome sinuni ainult teaduslikult tõestatud soovitused ja nipid oma vaimse ja füüsilise tervise parandamiseks. Uudiskirja ei saada me tihti, isegi mitte kord kuus. Uudiskirja tellides nõustud meie privaatsustingimustega.

    Back To Top